Bulbak

Hejhej! Idag har jag varit å imorrn är jag också ledig. Sköönt med lite vila innan helgjobb som kommer innehålla handskrivna journalanteckningar och ett nedlagt datasystem, jippiii :P haha. Nämen, förhoppningsvis så är data systemet uppe igen på söndag! Stod till och med i skeås tidning om detta, så se till att inte söka vård under helgen om ni kan undvika haha. Kommer även bli sämre för pat, pga att allt kommer att ta längre tid!
 
 
Nog om det! Dagen har bestått av att ta det lugnt och vila upp mig haha, men även bullbak! Glömde att hanal en viktig sak, bullformar haha, men lika bra gick det ändå! Städning å sånt tråk har jag lämnat till tomorroow.
 
 
Nu blire nog snart sängen, känner att ögonen mer än gärna vill det!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0