Juni 15

Idag for ja en sväng på stan me Sara innan min datautbildning. Hittade en jättefin enkel svart långklänning, men eftersom att ja är såå kort så måste ja be mormor fålla upp den lite. Visar bild senare. Käkade på hedvigs hörna också, skulle aldri klara att hålla mig från 9 till fyraa.



Jag känner att min chef är duktig på att informera mig, fick veta idag av han som ledde utbildningen att MAVA har flyttat (där jag ska jobba) till en ny byggnad å våning. Och sjukhuset här i umeå är inte direkt lättast att hitta på.

Efter middan for ja å jenny å gick en promenad, å nu sitter ja här å tänkte se nån film innan ja ska sova.

Imorrn blir det fullt upp, min kusin tar studenten och min mamma fyller år!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0