Hos mormor

Igår for ja me mamma först å köpte en present till brorsan, han fyller 20 år imorrn! Men eftersom att mina föräldrar far till Uppsala i en vecka imorrn så ska vi fira det senare idag. Sen for vi och lämnade in min dator på media markt eftersom att det glappar i internetuttaget på datorn (har trådlöst här i ume, men i skeå måste ja ha sladd), så kommer var utan den i ca tre veckor. Så därför sitter jag just nu vid min brorsas dator, men ska få låna hans andra i en vecka iaf!

 

Senare for jag å mamma till mormor, älskar varje gång man är där. Känns som att alla bekymmer försvinner för en stund och alla barndomsminnen kommer upp!

Äppelträd.

Det som står här på tavlan har jag gett min mormor, och orden stämmer såå bra in på henne å vår familj!

 

Mormor älskar att hålla på i trädgården, å ja älskar att äta allt som finns där haha! Å vädret har varit perfekt de senaste dagarna, men igårkväll ville regnet å åskan titta till litegrann.

 


Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv: Han tackade :) Längtar till du kommer!!!!!

2011-07-24 @ 21:46:31
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: carro

va mysigt de ser ut!=)

2011-07-25 @ 10:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0