Less på allt väntande

Jag är så less på att vänta på besked från sjukhuset i Umeå, ifall jag ska få jobba där i sommar eller inte! Och får jag inte där så är dom så smarta att vara sega så det är alldeles försent att ringa nån annanstans. För 3-4 veckor sen ringde ja dit och då började dom ringa till alla som fått jobb där i sommar, sen har jag ringt tre gånger till och alltid samma svar "vi håller på att ringa till alla för fullt". Men det positiva är att dom kände igen mitt namn och kvinnan sa att ja skulle ringa tillbaka på onsdag ifall ingen ringt, men ändå kan dom inte säga "du har fått jobbet, men vi ringer dig och informerar om några dagar" ifall det är så. Jaja finns inte annat å göra än å vänta!

Pratar i telefon med Jenny just nu, men hon försvann snabbt så passar på att skriva här haha. Måste snart gå å sätta mig ute på gården, solen skiner och värmer!



Dehär gav ja till Pernillas sötis Sofi igår, och tofflorna var från mami! Den passar nog perfekt efter sommarn, hoppas jag.


Kommentarer
Postat av: Carro

förstår att det är jobbigt å vänta å vänta, men snart måste dom ju höra av sig!

2011-04-07 @ 14:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0