Sönda till onsdag


Alla vi fem tjejer som var ute förra helgen; Jennilie, Hanna, Karin, Jenny å jag.

Har inte skrivit på några dar men har börjat jobba lite smått nu å eftersom att de är kaos på jobbet just nu så har ja vart helt slut. Men förutom att ha jobbat så har ja träffat Jenny, Jennilie, Karin å Sara.

I söndags for jag ju till flurkmark för att träffa jennilie innan hon stack hem till skåneland, snodde tre bilder från henne från den dan.


Har alltid tyckt att de vart nå konstigt me den där skogen.. ;)

Jennilies kusin, jag å Jennilie, haha blev aldrig nå lyckat kort då alla var i luften.

Gissa rumpan!

I måndags efter jobbet så kommer ja inte ihåg va ja gjorde, inte på hela dan. Betyder nog att ja inte gjorde nå särskild haha.

I  tisdags efter jobbet for ja först me Mona till strömpilen å senare träffade jag Karin, var med henne ändå till kvällen. Vi snackade mest å skrattade, var bland annat en stund på stan, å fikade på Wayne´s på kvällen.

Idag har ja först vart på stan me Jenny å Sara, sen vid 2 for ja till jobbet å har jobbat till ikväll. Så har inte hunni me så mycke mer, men nu ska ja snart lägga mig så att ja orkar mig upp imorrn.
För då tar nämligen min brorsa studenten!



Tänk att de har gått ett helt år imorrn sen jag tog studenten, tiden bara rusar iväg. Skulle kunna göra vad som helst för att få den dagen tillbaka, bästa dagen i mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0