Fredag till nu

Har kommit tillbaka till skellefteå nu och jenny följde med mig så fick skjuts hit, very nice! Men blir ändå mycke plugg imorrn eftersom att tentan är på torsdag.

Som jag skrivit förr så har Jennilie sovit hos mig fredag till måndag.

Innan hon kom på fredan så var jag ju me klassen på umeå universitet, har några bilder vi tog me ett skelett haha.




Senare på fredagen
så kom Jennilie efter att hon vart på bio, vi somnade ganska tidigt för båda var helt utmattade. Sen i lördags så kom jenny förbi på dagen å senare hanna, när hanna kom så for vi och köpte tennisbollar till kvällen haha. Man fick gratis inträde om man hade en tennisboll me sig.



Var en riktigt rolig kväll, har snott några bilder från Jennilie å hanna





Sen i söndags så vare ju morsdag så vid ett for vi i familjen till mormor och träffade alla kusiner mfl. (jennilie stannade hos mig). Alltid lika kul å gott haha ;) Gav mamma ett halsband, visar en bild senare!

Senare på kvällen så tog vi de mest lugnt å snackade å så.



Sen for Jennilie på morronen i måndags å efter de så har ja inte gjort nå speciellt, har vart å hämtat mitt schema å såg att ja jobbade kort dag på midsommar å ledig dan efter iaf!

Nu väntar ja på att Jenny ska komma hit igen, hon har vart ute ett tag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0