Bilder på rummet

Idag hade vi en kort dag i "skolan" och efter det så har jag gjort massa ärenden. For bland annat på maxi med en annan i klassen som hade bil och storhandlade, hade ju nästan ingenting alls. Sen har jag även varit och hämtat två studieböcker som jag har köpt via blocket, inte det roligaste i det här skitvädret och en helt ny stad så det slutade med att han kom med bilen och mötte mig haha.

Men jag tänkte visa lite bilder på hur det ser ut här i mitt rum men dålig kvalite pga att de är taget från camen, varnar också för att det är stökigt haha!





Sen sitter jag även vid ett skrivbord nu med en lådhurts, men som ni ser så är det inte så personligt än utan liknar ett kontorsrum eller så. Men jag ska fixa det, mamma och pappa kommer ju på lördag och tar med sig massa grejjer!


Nu har jag nyss lagat mat och sitter här och käkar, kommer nog bli så ofta eftersom att det enda bordet i köket som finns är i ett hörn.



Kommentarer
Postat av: Milla

Haha, ja lite stökigt har du nog allt :D

Men skönt med ett eget place i guess!

2010-01-28 @ 19:36:39
Postat av: Hanna

inte var det stort inte ;P hoppas det inte blir för ensamt och att du kommer att trivas där iaf:) miss ya, puss!

2010-01-28 @ 23:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0