Ledig dag!

Kom nyss hem från Karin, var länge sen jag såg dig nu. Blir alltid såhär, att vi säger att vi ska ses ofta men blir alltid sällan :/

 

Har varit ledig idag, men ändå hunnit göra ganska mycket. Först for jag på utvecklingssamtal som bara gick bra, sen gjorde jag bort min intervju med akuten som gick bättre än förväntat, sedan for jag Emma och Hanna till Eurasia och åt lunchbuffe, Love it! For en snabbis efter det till Hanna och träffade hennes söta brorsbarn, älskar småbarn som är mulatt! och sen for jag och Emma till mig o såg färdigt "Benjamin Button". En väldigt bra film, men alldeles för lång, nästan tre timmar!

 

Känns som att allt flyter på just nu, i skolan och på fritiden, jävligt skönt! Måste träffa Jennilie snart och höra hur det var i schweiz.


Kommentarer
Postat av: Jennilie

Hihi jaaaa vi måste ses riktigt SNART!! :D

2009-03-12 @ 18:00:39
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0