De gör en sliten!

Arbetstiderna som är idag och imorrn är verkligen de värsta jag vet (nästan), man jobbar kväll idag, sen ska man upp imorrn och jobba dag. Det enda som man hinner göra i princip är mat tills imorrn och sen lägga sig.

Fast schemat som är värre är att jobba fredag till måndag, och jobba till fyra på måndag, eftersom att på helgerna är det alltid så stressigt. Jaja man tjänar mycket pengar men man blir riktigt sliten.

Igår sov jag hos Jenny eftersom att jag ändå skulle börja fyra idag, blev första gången för i år som jag åt surströmming. Det enda dryga med surströmming är att man mår lite småilla hela kvällen. Men sånt får man ta eftersom att det är så gott ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0