Where is she?

Ska egentligen vara med Karin just nu, men hon har lånat ut sin mobil till sin pappa (eftersom att hans är trasig å har ingen hemtelefon). Och varje gång jag har ringt till hennes mobil så har jag träffat tiderna då hon gått för typ 5-10 minuter sen. Jag trodde att hon var påväg hit för det sa hennes pappa, men har gått en timme sen han sa det..

 

Får roa mig med att städa rummet å lyssna på peppande musik istället, inte dåligt det! Föresten filmen "Yes Man" var underbart rolig!! Jag visste nästan innan att den skulle vara det, för ingen film med Jim Carrey har nånsin varit dålig!

 

Ska testa ringa henne hem nu, hoppas hon svarar!


Kommentarer
Postat av: Jennilie

Ja jag hoppas den blir grym!! ;D

2009-01-10 @ 18:23:53
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0