19årsdagen!

Igår fyllde jag nitton år,  jag o några kompisar for å käkade först på balder, sen drog vi till maxim å drack lite grann. Jag, Pernilla å Madde drog sedan vidare till corona, riktigt kul! Lite glest med folk från början, men det var eftersom vi kom just när dom öppnade. Tack alla som följde med å firade min 19-årsdag! :)

 

 

Pernilla o Hanna / Jenny o jag / Madde o Karin

    

 

 

Idag har jag å Pernilla mest slappat framför tvn, senare på dagen for vi till Café Station å träffade bland annat Elin o Petra, blev fika å snack! Nu ska vi snart äta och sedan bara ta det lugnt, kanske se någon film!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

svar: tack =) och grattis i efterskott ;)

2009-02-17 @ 20:20:44
URL: http://mignon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0