Någon som vill ha ett äpple?


Har nyss sett idol och innan det så har jag varit ute och gått ett tag med Jenny. För mig spelar det absolut INGEN roll vilka som är i juryn eller inte, självklart är det tråkigare att det inte är dom vanliga men jag älskar idol ändå!! Jag blir helt inne i det varje gång jag ser det! Fast det här året har jag missat flera avsnitt på grund av att jag inte haft någon tv i närheten den tiden. Vissa som sjunger blir man så jävla avundsjuk på, tänk om man fick ha lika fin sångröst som dom! Då hade man aldrig behövt skämmas över att sjunga när man vill.


Mina grannar gör alltid lite annorlunda grejjer, men ändå snälla saker :)
Varje sommar skriver dom en skylt bland sina vinbär som är mot gatan "Ta gärna några vinbär" eller liknande. I år så hade som lagt ut en korg med äpplen i, där det stod  "Ta ett äpple, varsågod. Baka gärna en äppelpaj." Det är ändå lite roligt och överraskande om man skulle se något sånt. Har då aldrig sett någon anna göra så!

Där ligger korgen





När jag ändå var på balkongen så passade jag på att ta kort på vårat träd. Man märker verkligen nu på träden att det är höst! Tycker att det är så fint. (Fast blir mycket finare när alla löven har ändrat färg)





Nu måste jag verkligen fortsätta plugga, har inte blivit nästan någonting sen jag sist skrev. Hoppas ni har en roligare fortsatt kväll än jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0