Sjukhusfilmer har sin charm

Hann inte skriva något igår, hade fullt upp hela tiden. Direkt efter skolan drog jag och Emma till strömpilen, vi skulle hitta någonting till hennes syrra som fyllde år. Sen for jag hem å åt och direkt efter maten så drog jag till Karin på Grubbe. Satt vid tvn hela tiden, först några sex and the city avsnitt och sen filmen "Från andra sidan". Jag både älskar och hatar filmer med sjukhus, man ryser under hela filmen men ändå är dom helt underbara!

 

Idag vet jag inte rikigt vad det blir, blir i alla fall en lugn dag! Ikväll ska jag se på bio (blev ju inte av förra helgen) Jag och Emma ska se patrik 1,5 och innan så ska vi kanske fara å käka på Balder :)




Ska dra mig till duschen nu så jag blir lite piggare. Vi hörs! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

aa okej :) jag e 14, eller fyller 14 om en månad ungefär.

2008-09-23 @ 21:39:51
URL: http://piffad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0