Utmanad

Jag har blivit utmanad av Jennilie.

Regler;
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg. 

 

1. Egentligen skulle jag ha fyllt år 20 mars (nu är det 6 februari)

 

2. Efter att jag har ramlat när jag var liten och fått ett ärr högt upp på näsan så kan jag inte ligga nära bl.a väggen, bordet eller liknande när jag sover. Känns som att det ska komma någonting och slå mig där.

 

3. Jag har en dålig ovana att riva på naglarna, och där fungerar ingenting för att sluta. Mest blir det när man är nervös eller rastlös.

 

4. Jag är väldigt lat, har inget tålamod och ger upp fort. 

 

5. Jag är jävulskt spruträdd. Innan man gått in i rummet är jag inte alls nervös, men så fort jag ser sprutan och sätter mig så säger jag "nejnej, jag vill inte" eller "hur ont kommer det göra, kan du visa med ett nyp?"

 

6. jag är höjdrädd, var inte det när jag var liten. Men märkte det när jag skulle klättra på klätterväggen i skolan (i nian tror jag).

 

7. Jag är mörkrädd, även om jag vet att det inte är något så skrämmer jag alltid upp mig själv eller skrämms upp av andra.

 


Jag utmanar:

 

Nicole

 

Madeleine

 

sen kommer jag inte på någon mer som inte redan är utmanad. Men du som läser detta nu och inte är utmanad, blir det nu! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0