Finally!

Äntligen kommer snön, är less på vädret som varit. Bara regn, kallt, halt och sen blåser det hela tiden!

 

 

Har kommit hem för en timme sen från mormor, ganska mysigt att fara dit ibland. Man blir alltid bjuden på gofika och allt är så härligt och bra när man är där. Alla negativa tankar far bort.

 Skulle egentligen ut ikväll, men är inte riktigt på det humöret så bättre att spara till en bättre stund! Istället ska jag till Emma ikväll, ska ha spakväll och bara hare bra, precis vad man behöver! Slippa tänka på skolan för ett tag.

 

Igår drog jag och Madde till Iksu efter skolan, var tänkt att vi egentligen skulle bubbla lite i bubbelpoolen efter men var så mycket folk och vi fick lite bråttom så det fick bli en annan dag. 

 Senare på kvällen var jag, Emma och Nicole och såg på bio, Saw V. Jag tycker egentligen inte att dem filmerna är så bra, men har man sett alla de andra filmerna så är det lika bra att se den femte. 

Efter filmen drog vi till café station tills det stängde, mysmys.

 

Nu sitter jag och väntar på maten, sen kommer Emma och hämtar upp mig. Vi hörs kanske ikväll annars imorrn :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0