leesss

Äntligen looov! fast för mig blir det att fira lovet med plugg, ligger så jävulskt mycket efter. Men inte fan kan man rå för att man är sjuk! Utvecklingssamtalet igår gick piiiss, bara tjat å gnat från Sven, å den där jävla victor; det är bara din frånvaro som gör att du har ig-varning ingenting annat. Åhh är så less på allt just nuu!! Inga pengar har man heller, så ingenting kan man köpa. My life sucks right now. Very hard!
Har bara en sak att se fram emot just nu, ska till fjällen med Philips familj på måndag, men det är låånga dagar med plugg innan dess. Hoppas jag hinner träffa han idag innan dom far, har inte sett han sen söndags, men vi ser ju..
Ska nog gå å lägga mig ett tag nu, så jag är pigg ikväll. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0