femtonde

Igår när jag kom hem vid halv elva satte jag mig framför datorn och tänkte vänta tills prison break började, någon på msn sa till mig att han såg på ett program på trean som var amerikanskt och att dom var i ett fängelse, tänkte att det var precis som prison break men tänkte inte mer på det.
klockan elva gick jag till tvn för att se prison break men inte fan var det då, det hade ju just slutat! Fan vad surt det kändes att ha väntar å väntat å så missade man det ändå. Inte lite trött man måste ha varit då.

Ikväll blire att fara till hamnmagasinet, Karin och sara har annordnat en kväll där om FN, ska bli kul att se! sen blire gofika också, inte illa. Men nu ska jag dra till stan å träffa Karin, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0