Helgen i Umeå

Så nu ska ja berätta lite kort om hur min helg i Umeå var, mest i bilder!

På fredan for ja till stan å träffade Pernilla, åt lunch där å snackade. Väldigt trevligt, som vanligt! :)


På lördadag så var ja på begravning som ja skrivit om tidigare. Tung dag!

Kvällen spenderade jag hos Karin me henne å Lisa (hennes syrra). Vi såg på melodifestivalen å nån film, käkade gotte å snackade.


På söndan när ja vakna å kollade ut möttes ja av uunderbart väder (dehär ser ja ut från fönstret)!!


Så när Saris hade slutat jobbet så drog jag, hon å syrran till mormor å åkte i backen å drack varm choklad!
Vi tog även me oss gullhundarna Ludde å Meja!


Domhär två bilderna nedan är taget me min mobil, tror nog de var för kallt ute för den mesen :P tyypiskt mobilerna idag!


Sen när vi kom hem så var mormor hos oss å vi firade mig å syrran (jag 22 år å hon 15 år)!!


Presenterna som ja å syrran fick tillsammans!


Som ja skrivit tidigare, fick dehär nedan av mormor! Tack! Tyvärr kunde ju inte rosen följa mee.


På måndagen så var ja me Emmis, fick bland annat se hennes nya fina lägenhet!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0