Några saker från Ikea

Här kommer några bilder på det ja hunnit packa upp & hett ihop!

Två korgar som är i bokhyllan.

Köpte en plastbloma + en enkel kruka till, eftersom att jag vet själv att jag är dålig på att hålla riktiga blommor vid liv haha.

En förvaringsbox, där ska jag ha alla skor som jag inte använder.

Sen har jag börjat på en hängare, men dom yttersta kan inte skruvat fast förnst den sitter i väggen så de får vänta.


Har köpt endel förvaringssaker eftersom att jag har ett så litet rum, köpte även lådor som jag ska ha under sängen.

Åhh det är så roligt att skruva och sätta ihop saker ifrån Ikea, skulle kunna hålla på hela kvällen!






Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv: Ja visst är det :) Huvva, att det snöar nu.. Man tycker ju att det borde ge med sig snart..?

2012-04-17 @ 19:45:37
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0