En tur till Ikea

Hej!
För några timmar sen så kom vi hem från Ikea, och mina förväntningar som jag skrivit tidigare stämde mer än bra!!

Fraamme!! Ungefär vid halv tio imorse.


Självklart åt vi köttbullar höll ja på å säga, men faktiskt första gången ja åt de där. Men blev inte besviken!


Sen for vi till en stoor godisaffär, ännu mer godis än vad godishuset har i Umeå! Perfekt butik för mig som älskar godis ;) haha.


Åhh en sån där tuggummiautomat (längst upp till vänster) skulle ja vilja ha haha, hade en mindre variant när ja var yngre.

Josefin gillar stoora klubbor, tolka hur ni vill!


Sen svängde vi förbi Finland, har endast vart på finskt vatten (när man åker båt dit) så nu kan ja säga att ja har vart där på riktigt haha!

Gick även in i en galleria där, mest för att gå på "Alko" (Finlands systembolag).

Turisterna Kattis & Josefin haha.

Josefin and me!


Lite översiktsbilder över vad jag köpt. Visar bättre bilder sen.


Nu ska ja börja sätta ihop min nya torkställning & korgarna, weehooo!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0