10e November

Var ett tag sen ja skrev nu igen, men som dom flesta vet så är ja på VFU på sjukhuset just nu så har fullt upp me tankarna där och att ha all energi där! Men de går bättre å bättre, riktigt kul att märka framsteg själv!

Nu börjar man känna att den riktiga kylan är påväg, var iiiskallt imorse men solen har då kommi fram nu. Om de är sant de ja läst så kommer de dröja innan snön kommer. Sköönt när man cyklar, men de lyser då upp å blir mysigare ändå ist för dehär skittråkiga mörka miljön. Så snön får mer än gäärna komma för mig!=)



Idag är jag ledig eftersom att de blir jobbhelg istället, har hunni vart på mittbedöming imorse som gick bra och latat mig framför tvn me Therese, nu tänkte jag börja baka bröd.

Hoppas ni får en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Du menar 10e November va ;-) hihi!

2011-11-10 @ 22:14:57
URL: http://thisispernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0