im alivee

Ja nu vare ett tag sen ja skrev sist, men har haft så fullt i huvvet hela förra veckan (hade tenta i torsdags) å sen for ja till Sundsvall över helgen (vill tillbaka, nu).

Hmm vad skrev ja sist, var väl när ja såg film me mamma å syrran trorja orkar inte kolla haha. Mamma har alltid varit kreativ och påhittig (målarsidan har ja tyvärr inte fått) men min syrra har fått den delen å hon har alltid varit så kreativ å älskar att experimentera med tex frukt, kakor osv. Hon var så söt när hon kom ner till källarn med fruktsallad å smält choklad (även fast vi fick vänta läänge på henne å att börja filmen haha).



For ju hem till skeå i måndaskväll så hann aldrig träffa min pappa å brorsa, men kommer kanske fara dit igen i helgen. Jenny å hennes familj var också borta den helgen så var kattvakt åt deras tre gulliga katter!


Gooknubb yuppi, synd bara att du inte gillar att myysa.

Hann även en sväng på stan me Karin, syrran å Lisa och även vara en aning klantig å tappa nyckeln i soptunnan och jag kan lova att de inte var de roligaste jag varit med om att hämta den!

Kommer inte hända så mycke roligt nu den här veckan förutom kanske i Umeå om ja far, har en dugga på torsdag. Men jag lever i alla fall än så länge, är ganska less på att behöva koka vatten hela tiden. Gissa vad de första ja gjorde var när ja kom hit förra måndan? Gick å borstade tänderna å hedde tandborsten under kran å sen in i mun, tur ja kom på mig själv iaf haha.

Kul också att de har snööat här idag, i maaj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0