Ensam hemma ungefär en månad!


Smulpaj me blåbär som ja å Mona gjorde idag.

Igårkväll
for jag till Sara för att se finalen i VM, rätt lag vann! Senare såg vi lite SATC å även filmen, haha så sjuukt kul när Charlotte skiter på sig!!

Nu idag har jag vart ledig så gick till Monas faster på ersboda, där vi bland annat gick ut me hundarna, solade å bakade smulpaj me blåbär. Den blev riktigt lyckad tycker jag även fast vi inte hade recept på måtten (bild ovan).

Idag for mamma, pappa å syrran till sillviken å kommer stanna där till början av augusti! Så kommer oftast vara ensam hemma, förutom när min brorsa kommer hem då och då. REALLY NICE, är ju van att bo ensam nu sen innan haha.

Nu ska jag se nån film, å sen försöka sova.

Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv: Hihi jo men idag regnar det typ för första gången sen liams skolavslutning som var typ en månad sen :P lite skönt faktiskt, haha

2010-07-13 @ 11:34:02
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0