8 mars

Äntligen kom jag fram hit! Jag vet inte varför men min dator gillar inte mig idag, har försökt komma in hit jätte länge nu.

I alla fall dagen har spenderats med att se film och vara allmänt lat, det får man vara när man är lite halv krasslig. Tänkte egentligen fara förbi elgiganten med min mobil idag, men det får bli en annan dag.

Imorgon börjar skolan igen, tycker nästan att det är dåligt med lov man hinner bli så lat, fast andra sidan så skulle jag aldrig klara av skolan utan småloven. Känns så sjukt skönt att snart fara på praktik och slippa tänka på skolan! (nästan)

Ikväll blir det att vila upp mig och förkylningen och kanske sola, får se om jag orkar.




Hoppas solen kommer fram snart igen och värmer, och stannar flera dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0