Bio ikväll

Heldag på stan idag med Jenny och hennes mamma, riktigt varmt och skönt(i skuggan). Det värsta med stan är att det oftast är lä och allt blir då genast mycket varmare.

 

Ska snart fara till Jenny nu en stund och senare ikväll ska jag på bio med Emma och Carro, tror filmen hette "My bloody Valentine". Den är i 3D också så får se hur det blir.

 

Imorrn blir de bad för fulla muggar, frågan är bara vars. Innan jag och Jenny far och badar så ska vi fara förbi Stadskyrkan och se när brudparet kommer ut (någon som jennys mamma känner). Även fast jag inte känner dom så är det alltid roligt att se brudpar!

 

Nä nu måste jag ringa Jenny innan hon börjar klaga på min seghet, herrå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0