Ingen förkylning pågång!

Har nyss städat hela huset och det gick faktiskt riktigt bra, innan det har jag sett filmen "Seven pounds", rekommenderas verkligen!

Ska snart lägga mig, känner mig riktigt trött och det är smart att lägga sig någorlunda tidigt för en gångs skull! 

 

 

Kommer ni ihåg att jag var på Sanda och bodde hos mina kusiner ett tag? Igår när jag kom hem från jobbet så hängde det en påse på ytterdörrshandtaget med en parfym och shower gel, några parfymprover och body balm som jag fått, himla gulligt av dom!

 

 

Idag efter jobbet for jag och Jenny till stan och blev lite handlande där; en skön kofta, en ny börs, en body lotion, ett par trosor och en t-shirt.

 

Inte strepsils dock, den råka bara komma med i bilden :P

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0