Halkbanan klarad!

Halkbanan klarad, skit kul!! Nu är det bara uppkörningen kvar, skönt! :) Skulle lätt kunna göra om det varje dag, så jävla härlig känsla man får!

Drog sen direkt till iksu och simmade med madde, kom ganska nyss hem. Var ungefär ett år sen jag sist simmade, var helt död efter. Så nu är man sliten och trött på grund av att man sov oroligt (gör alltid det när jag tror att jag ska försova mig), att man steg upp tidigt + att man har simmat, hela kroppen blir helt slut Fast en skön känsla!



sitter och lyssnar på musik just nu och väntar på mat, är vrålhungrig. Blir alltid det när jag simmat! Ska ta och vila mig ett tag så jag orkar med kvällen. Är ledig imorrn, så känns inte kul att somna åtta. Tjao!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0