Överskattat

Igår vart väl okej. Först var vi på ersboda å festade lite, men sen skulle vi tydligen dra till umedalen och där var det inte direkt lika kul, men det dög. Drog hem ganska tidigt.
Valborg är ändå jävligt överskattat "om man inte festar på valborg så är man konstig"  typ. Det kan ju vara skönt att bara ta det lugnt ibland. Eller?

Snart måste jag ut å kratta på gården, önskar att det kunde vara lite varmare ute i alla fall, så man slipper frysa.
Sen kommer Jennilie hit, tänkte ligga på garagetaket och sola, men går nog inte nu när det blåser så mycket. Eller blåser å blåser, men det är mycket kallare än igår i alla fall.

Åh, egentligen vill jag bara ligga i sängen å sova, men det gick ändå inte så bra imorse så. Känns precis som att jag inte har sovit på hela natten, och bara för att jag är (lite?) förkyld så är jag helt slut i kroppen hela tiden, känns ibland som om jag ska falla ihop. Så känns det typ, nu.

Men måste ändå tvinga ut mig å kratta lite, tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0