Welcome to Sweden

Har nyss varit och hämtat min farmor på flygplatsen. Hon ska stanna här i en månad när hon väl är här, har åkt ändå från Iran. Senare om ungefär en veckan kommer min farfar och min kusin hit till Sverige. Det kommer väl vara roligt dom första dagarna, men eftersom att hon ska bo hos oss, och det blir en månad så kommer man vara jäkligt less i slutet! Men ska i alla fall snart ner å fetta me lite tårta å kaffe.
Och kan min förkylning bli värre? hosta som verkligen ligger på djupet, jätte ont i halsen, och kan knappt svälja mat. Känner mig förjävligt sliten, hängig och allmänt dryg.

Har varit ledig hela dagen idag och kände verkligen att det behövdes! Har bara slappat idag eftersom att jag verkligen inte orkar någonting annat. men skulle egentligen ha behövs gjort kalligrafitexten till mormors 80års kalas och plugga till neurosprovet på fredag. Men jag har haft roligare saker att göra. Körskolan först, sen philip å jenny.

Men nu ska jag gå ner å vara lite social, adioso!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0