Schoool

Första skoldagen idag. Känns väl mest drygt, man kommer in i rutinerna direkt å första lektionen var svenska. precis mitt bästa ämne å bästa lärare (eller inte). Det enda roliga var väl att träffa alla igen! :) å att man kommer närmare studenten för varje dag. Schemat var verkligen inte som jag hade trott! alla säger jämt att det ska vara så slappt i trean, massa sovmornar å allt, men icke!



Efter skolan drog jag å nicole på stan ett tag, satt å snacka om allt möjligt som hänt under sommaren å fikade. Riktigt mysigt, gör gärna om! :) behövde verkligen det, har saknat det!

Igår köpte jag en ny mobil och det behövdes verkligen kan jag lova! min gamla var inte direkt snygg, bra eller något positivt. kameran funkade inte ens !




The New One


 

Köpte nya skor igår också, billiga å precis skor som jag behöver!



Å nu sitter jag å väntar på att karin ska ringa, hon skulle kolla med sin kompis om det var okej att jag kom (eftersom att hon fyllde år) Menn här har man suttit i över två timmar å ingen ringer. Om det inte blir någonting så ska jag nog fortsätta se "Ace Ventura". Blir nog att göra det nu medans jag väntar, orkar inte göra ingenting ifall det inte blir någonting.
Hare bra! :)

Kommentarer
Postat av: Jennilie

Jag sla sova nu! God natt! :D

2008-08-20 @ 20:46:59
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0