home sweet home

Äntligen är man hemma. :)
Känns som om hela dagen har gått i spillo, har suttit vid tvn hela dagen hos jennilie.
Men sen så bar det av hem till stan. :)
Jag kände redan då vi kom till busskuren att jag höll på att frysa ihjäl. Men självklart så skulle jag få lida ännu mer, bussen kom inte när den skulle komma, som vanligt. Jag och Karin fick stå ute i kylan i 30 minuter, jag i mina kalla converse och hon i sina varma, sköna vinterskor. Ibland är livet orättvist. Men det redde ut sig, fick värma mina iskalla istår i bussen.


Men i alla fall så sitter jag just nu hemma på min säng och har nyss fått höra att vi ska skaffa en miniiigriiis. Åh, they are soo cuutee. Den får väl heta Babee eller kansek idenfors, haha ;)

             


Men nu ska jag nog vara ännu latare å se någon film, chaoo! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0