fredagkväll å lördag

Direkt när ja vakna igår så drog jag till Jenny har bara vart hemma en snabbis på kvällen för att fixa mig inför kvällen, så hann inte skriva något.

Men kvällen hos Pernilla var trevlig! Åt mat först och snackade, senare på kvällen så såg vi två filmer och tog de bara lugnt.

Sov ut igår till 1-2, sen drog jag och Jenny till nordmaling där hennes föräldrar campar över sommarn. På kvällen när vi hade dragit hem till Umeå så träffade vi Linn å Sandra, och senare på kvällen drog vi ut på Olles och taket.
Efter de så drog vi till nydala och badade, underbart me nattbad!

Jag undrar hur de ska gå å stiga upp 6 imorrn när jag var uppe till 7 haha, men de är väl bara å tvinga upp sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0