Till Stockholm och Beyonce imorrn!

Sorrysorry för sån jäkla dålig uppdatering, men lusten har aldrig funnits där och det skulle aldrig falla mig in att blogga för attt jag "tvingas" tyvärr.
 
Men jag lovar att fösöka skriva nästa vecka och visa lite bilder om mina dagar vad som har hänt!!
 
 
Just nu kommer jag inte att ha tid för jag ska till sthlm imorrn och se BEYONCEE!! :D :D
Biljetterna jag säljer är pga. att vi har dubblerade (sammanlagt 8 stycken biljetter) men vi säjer 4 stycken ståplatser för 1000kr styck! Och ståplats parkett vilket är näst bästa platsen!
 
Sen stannar vi i sthlm till söndag och ska bland annat SHOPPA och gå på grönan!! 
 
Nu måste jag dra iväg för snart ska jag till stan å möta Pernilla! :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0