Ny vecka, Nya möjligheter!

Hej! Datorn funkar inte än heller men just nu har jag startat den i felsäkert läge med nätverk haha. Så det jag vet då är att det inte är något fel med "grunden" på datorn, vilket är tur. Dvs= jag behöver inte köpa nån ny dator om jag hittar felet!
 
Här nedan är några bilder sen i lördags, hos mormor.
 

Lånat bilderna från syrrans blogg.
 
Nu idag har jag bara vilat upp mig inför jobbet, känner mig fortfarande inte kry. Är som en bubbla runt huvvet där yrseln inte vill släppa, men jag far alltid till jobbet om jag inte har feber eller spyr. Så varför göra ett undantag.
 
Hoppas ni får en bra start på veckan :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0