Ett problem mindre, boende!

Dehar varit riktigt dålig uppdatering de senaste dagarna. Har känns mig väldigt hängig ända sen jag kom till skeå och i princip spenderat mina dagar i skolan, sängen och i soffan. Börjar känna mig lite på bättringsvägen nu, hoppas att jag känner rätt!!
 
Kvällen har spenderats hos Josefin med tvmys. Och jag har även fått veta nu att jag har fått en lägenhet här i Skellefteå !! WIHOOO ett bekymmer mindre att tänka på! 
 
 
 
Det kommer ju att bli min första lägenhet med eget kök och vardagsrum. Om det finns nån som inte visste det som läser, så bor jag i en studentkorridor just nu och delar kök med några andra. Börjar faktiskt bli liite less haha, men känns även tråkigt att flytta ifrån några i korridoren. Men så lätt blir dom inte av med mig, finns ju kvar i staden ;) haha.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad kul, grattis! :)

Svar: tack :)
Taheri

2013-01-06 @ 11:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0