Baby foot

Nu har det gått ungefär 2 veckor sedan jag använde "Baby Foot". Om ni inte vet vad det är så läs här.
Så jag tänkte bara berätta min egna åsikt om produkten!
 
Det är nog en av de äckligaste jag varit med om haha, som hänt på min kropp dvs :P Från dag 2 och många dar efter så började jag lossa skinn, vilket jag kanske borde förstått då den ska förnya och göra så att man får "babyfötter". Men det var så rejält så jag var tvungen att sova i sockar, å jag kände mig som en orm som lossar sitt skinn haha. 
 
Och nu när allt skinn lossnat så kan jag bara säga att framtill av fötterna har det blivit bra resultat, men där jag alltid är hård och (tyvärr) fortfarande är hård är på hälarna. Så detta ska jag aldrig mer testa, utan lägger hellre pengar på vanlig hederlig fotvård!
 
 
Dela gärna din egen åsikt om du använt denna produkt!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0