Free Willy

Har äntligen tagit tag i att fixa mina journaler och äntligen fått veeta vad och varför jag opererade hjärtat!! Haha, tre år senare ungefär :P Berättar senare om det jag vet, just nu är jag så trött så jag snart somnar sittandes. Kände mig grymt trött från slutet av sommarn ändå till nu i veckan ungefär, hade ingen pigg stund alls under ens 5 minuter. Men nu börjar jag känna mig lite piggare faktiskt (troligtvis vitamintabletternas förtjänst) , kan vara mycke av de som påverkade min inspiration (till de negativa) att skriva här!
 
Nu är jag bara trött för att det är första VFU veckan på hälsocentralen haha. Och första dagen som jag tagit hand om ringningarna, riktigt kul och lärorikt men myycke att tänka på (vilket ger mig en trött hjärna haha)!!
 
 
 
Nu ska ja lägga mig och se (somna till) Rädda Willy, läänge sen sist!
 
 
Sen blire Godnatt!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0