Boka dig aldrig tidigt dagen efter

Åh var kanske dumt av mig att boka en tid 10.30 för synundersökning dagen efter man druckit haha, men upp kom jag iaf och jättebra gick det. Oftast har jag bara mött sura människor som jobbar som optiker men han idag var riktigt trevlig och bra. Ska testa linser (första gången på höger öga också) en vecka och komma tillbaka. Har mina aningar om (och förhoppningar) att det kan vara tjuven till min trötthet.
 
Så rekommenderar starkt Synsam (iaf i Skellefteå)!!
 
 
 
Gårkvällen var riktigt kul dom gångerna vi var här i köket haha. For en sväng förbi travven (studentpuben) men for snabbt tillbaka hit igen. Som vanligt alltid kul då man är med folk som dansar mesta delen av tiden, precis som jag vill ha det! Inga tråkmånsar som sitter hela kvällen haha :P
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0