Julklappar

Hej! Idag har jag varit en sväng förbi stan med Julia. Fick faktiskt med mig lite julklappar (för en gångs skull är jag i tid med vissa haha), men även lite till mig.
 
Köpte bland annat detta medicinskåp från Clas Ohlsons. Kommer att sitta på väggen i framtiden. Skönt att äntligen kunna ha alla sina mediciner på samma ställe haha, istället för att riva hela lägenheten för att hitta t.ex. nässprayen :P
 
Ikväll blire att fira halloween i efterskott, eftersom att det inte blev för två helger sen. Jag bryr mig inte om när man firaren, bara man har andra runt om en som firar samtidigt haha :P
 
Vad jag ska klä ut mig till, får ni se senare ;)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0