Umeå i kortkort!

Berättar lite kort om mitt besök i Umeå!

For dit i söndags me syrran. Efter maten kom Sarisparis och Jennypenny hem till mig och vi såg tv, snackade och umgicks! Väldigt treevligt!!

I måndags for jag och hämtade mitt schema inför sommarn, är riktigt nöjd! Fick jobba 80 %!!  Känns väldigt fjuttigt och konstigt med så många lediga dagar, men å andra sidan, dehär är mitt sista sommarlov så!

Var även senare en sväng förbi Hedlunda och deras lekpark med Jenny. KUUUUUL!! :D


På måndakvällen (Valborg) for ja till Linn, och umgick med henne, Jenny & Karin. Sen drog vi ut på Rex.

Tisdagen var mest bakisdag fast rastlös, så hjälpte mamma med maten, storhandlade med henne osv. Sen for jag ju heeeem till Skeå!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0