Fredagsmyys!

Hejhej! Ikväll har varit en riktigt bra och skön kväll med Julia och Anna framför tvn. Och riiktigt gottegottgott på bordet också. MUUMMS!!



Blev lite ändrade planer imorrn eftersom jag fortfarande är lite sjuk. Så känner att de inte är de bästa att dra ut då haha, men Emma & Carro kommer hit imorrn över dagen. Lika kul blir det!! :D

Nu har jag nyss lagt mig i min nybäddade och nymaddrassade(?) säng. Tog med mig en maddrass hemifrån som egentligen är till för att sova på på golvet men som är i min säng nu, så blev lite högt haha. Men får väl se imorrn om jag och maddrassen trivs nattetid ihop!

Nu blire en film & sen sova, hoppas ni haft en bra kväll! Godnatt :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0