Besök av E & C i S!

Hejsan!

Igår kom ju Emma & Carro hit till Skellefteå och hälsade på mig över dan(för första gången).

Dagen började med att fara in till stan & shoppa (fick med mig en topp ifrån h&m som ja ska visa senare). Senare drog vi hem till mig, snackade, spelade tvspel och dator. Tog även några fina & seriösa kort ;) höhö.

Dagen/kvällen (med dom) slutade med att vi for & käka pizza och sen drog dom hem. 

Solglajjerna jag har på mig ovan (<--) köpte jag igår.



När dom hade fart hem så satte jag mig i köket med några och såg tv/snackade. Har haft en skön och lugn helg, precis vad min kropp behöver om jag ska få bli frisk någon gång haha.

Nu ska jag städa ur min garderob, har äntligen tagit tag i och hett alla tjock-tröjor & -koftor till lådan under sängen så att ja får mer plats i garderoben. Blir nog skitbraa!






Kommentarer
Postat av: magda ♥

vart köpte du solgalsögonen och för hur mycket?:)

kan du inte köpa ett par åt mig sen får du pengar när du kommer till umeå igeeeen?!

btw ska du komma på kulturnatta?:)

2012-05-15 @ 06:42:22
URL: http://taherii.blogg.se/
Postat av: magda ♥

KÖP ETT PAR ÅT MIG FÖR DE FANNS INGA HÄR

2012-05-22 @ 22:30:27
URL: http://taherii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0