14e Mars

Det var väldigt roligt å lärorikt för mig själv idag när vi tränade på bland annat samtal (om livsförändringar), synd de inte finns fler sånna här tillfällen!

Tiden rusar verkligen iväg, om 2-3 veckor så ska vi börja på C-uppsatsen(kandidatexamen), så idag har jag å Kattis bestämt oss för ett syfte/ämne "Orsaker till utbrändhet bland nyexaminerade sjuksköterskor". Kommer att bli något liknande, man vet ju aldrig om syftet kommer ändras senare lite.


En bild på mig sen i somras, nu börjar ja längta till sommarn!

Imorrn ska jag göra preciis de ja vill, är ledig hela dagen. Och kommer att göra den heelt ledig också, utan nå plugg. Ska troligtvis fara förbi till Ida också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0