Snart har jag internet hemma igen!

Hej! Just nu sitter jag vid en dator i skolan, har än inte fixat mitt internet. Men ska alldels strax fara in till stan me Kattis å köpa en router, så jag ska fixa trådlöst istället (förr hade jag via internetsladd).

Imorrn börjar vi en ny kurs, C-uppsatsen(kandidatexamen). Som vi ska ha i tio veckor, ska bli kul OCH jobbigt haha.
Vårat ämne är ändrat, nu ska vi ha om våld inom vården, våld som är mot oss sjuksköterskor. Ska bli riktigt intressant eftersom att det är ganska vanligt förekommande.



Blev tillslut att köpa den här jackan, fast i en storlek mindre. Ska testa den några gånger till hemma innan jag bestämmer mig helt, ena stunden är den ful å andra stunden är den snygg. De är inte lätt allting haha.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0