Helgen i Umeå!

Fastnade lite framför tvn efter maten, lätt häänt när man har gemensamt kök. De är ju både på gott & ont haha.

Tänkte berätta lite kort om min helg i Umeå!
Kom ju dit i torsdags å då for jag till min älskade mormor å hälsade på, man känner sig alltid lika välkommen å trygg i hennes hus!

Sen under fredagen så fick jag träffa Jennilie, kom ju till Umeå av den orsaken! Väldigt trevligt å kul att se henne som alltid!

Hon kom in till stan & till mig å vi hann me att va hos mig å snacka, fara till Waynes och äta lunch & kolla i nåra affärer. Senare kom även Melker förbi, då blev de en fika.

Fina Jennilie (jag tog kortet, som tyvärr blev suddigt).



Bilderna lånade av Jennilie


På fredagskvällen och även under lördagdag blev de lugna gatan med familjen! Åt goovåfflor på lördan.



Vi hade gäster på lördagen, så åt gomat å sen for ja vidare till Emmas syrra, drack lite å snackade!

Maten vi åt (syrrans portioner, lillätarn);


Blev mycke mat, men ja älskar maat så why not? ;) haha










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0