Dagarna i Umeå

Hejhej! Var ett braa tag sen jag vet, sorry! Ska försöka att skriva kort vad jag har gjort de dagar då jag inte uppdaterat (ville ta en paus & vara med alla som betyder några dagar).
 

Kom på en söndag och hela den veckan umgicks jag med familj, vänner osv. Var mycke ute på prommisar me Ludde (vår hund), for förbi mormor, solat, träffat 2 från min förra klass (gymnasiet, en av dom var någr år sen sist), sett fotboll me fina tjejer, firade mamma i lördags, förfestat med några härliga tjejer (tyvärr kom vi inte längre, eller in) osv.
 
 
Sen i måndags & tisdags så har jag gått inskolning på jobbet. Blir att jobba där jag jobbade förra sommarn, MAVA/ endokrin avdelning (medicinsk akutvårds- & endokrinavdelning). Vart lite konstigt schema så jag är ledig nu till tisdag haha, men jag klagar inte för det! Unnade mig att jobba endast 80 % den här sommarn också, sista sommarlovet!

Sen i tisdags for jag en sväng till Nordmaling med Jenny, hennes syrra & pappa (+hennes mamma som var där). Vi for å hälsade på smågetterna och var i lekparken bla!
 

Igår var ja ute me Ludde, chillade hemma, vart i stan i parken med fina Madde med glass & cider, umgåtts med mammi, & träffat Jenny, Jessica & Lisa.

 
 
Ungefär så har mina dagar sett ut i kort!
 
 
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0