Tillbaka i Umeå

Hej! Har ju inte skrivit nått på fleera dar, har inte känt suget alls. Är fortfarande sjuk och har nästan ingen energi, så den som finns kvar går åt till att umgås me folk å jobba! haha.
 
Har ju vart i Skellefteå i helgen med min syrra och hennes kompis, och det har även varit trästock (en festival) samtidigt. Hann med att träffa Josefin och Kattis en snabbis med! Så helgen har varit super!!
 
När jag kom hem (Umeå) så for jag direkt till Sara och blev bjuden på pannkakor och en namnsdagstårta (i efterskott). Första gången någon har firat min namnsdag haha! GulleSara!!
 
 
Hade namnsdag den 19e och 21a juli.
 
Hmm sen vad som hänt dehär dagarna kan jag ta i kort med ord: jobb, umgåtts med familj och vänner, bla Sandra som de var minst 2 år sen ja såg (kul!), mamma och pappa var borta i en vecka, fått sätta en kateter på jobbet, sovit (en heldel, pga förkylning) osv.
 
 
Nu ska jag snart iväg till jobbet, kommer jobba 6 dar den här veckan så fårse hur mycke annat ja hinner gööra!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0