Simrishamn & Göteborg!

Hej! Just nu ligger jag i sängen och njuter av ledigheeten!
Igår var jag ju på Pite havsbad med Kattis, å de var liika kul som ja trott!! träningsvärk idag också haha. Sen for vi en sväng in till stan å kikade, kul me lite ny miljö och stad!
 
På kvällen var vi nog båda väldigt slut, så för mig blev de en lugn och tidig kväll.

Annars dagarna innan så hann jag ju jobba mitt sista pass, kommer nog inte hinna mer i sommar med mina planer. Bakade rulltårta med smörkräm och daim som fyllning till min sista dag på jobbet, riktigt god!
 
Dehär nere är de lilla som blev över hemma (på jobbet tog de slut), men bakade 2 hela rulltårtor.
(tänkte skriva ut receptet senare)
 
Far ju till Jennilie på måndag och stannar där till söndag (nästan en vecka), sen på måndagen så far jag & Sara iväg till Göteborg en vecka, så blir full rulle innan skolan börjar! Me liike!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad gott det såg ut och lät :)

2012-08-12 @ 11:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0