Hemma i Umeå igen!

Hejhej!
 
Nu är jag i Umeå igen och jag har haft det helt underbart där nere i Simrishamn med Jennilie!! Vi har haft tur med vädret hela veckan och har snackat, ätit godis, varit ute en hel del, sett filmer/serier osv. Men viktigast såklart att vi har umgåtts och jag trivs så hiskelens bra med den där tjejen så det är inte sant!! Hoppas det inte dröjjer till nästa sommar innan vi ses igen!
 
SNYGG (OCH SERIÖÖS) BILD PÅ JENNILIE!
 
Just nu håller jag på att packa inför resan ikväll, då jag ska till Göteborg med Sara. Vilket jag också ser fram emot!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennilie Isaksson

Åh vad jag älskar dig bruden! Du är precis som en bra vän ska vara :) Hoppas ni får det underbart i Göteborg!! :D

Svar: Desamma!! :D <3
Taheri

2012-08-21 @ 12:54:21
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0