Don't pray for an easy life. Pray to be a strong person.

Hejhej, hoppas ni haft/har en bra dag! :)
 
Jag har jobbat under dagen och imorgon ska ja få min efterlängtade sovmorron, blir nog att ta de riktigt lugnt ikväll. Har bytt och tagit på mig att jobba helgen, så blir att jobba 14 av 15 dagar (därför kommer ja ha liite energi när ja väl är ledig). Seen på tisdag så är mitt sista pass för den här sommarn!!
 
 
Igår efter jobbet så for jag in till stan och träffade Kattis, hon var här i Umeå över dan på besök (hon bor i Skellefteå), så det var riktigt kul!
 
På kvällen blev jag bjuden på kladdkaka med nutella, godis å vindruvor av syrran å Lisa. Och sånt kan man ju aldrig tacka nej till haha!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0